Elesni, koronát igazítani, továbbmenni! 2017ben is (nem csak hercegnőknek)

A végtelenbe és tovább! Elmélkedős, kicsit évértékelős, de annál inkább szívből jövő írás következik. Szóval kapaszkodjon meg mindenki a koronájában!

Nem volt könnyű év az előző, de sokat tanultam a történésekből. Magamról, másokról, és arról hogy bizony az íratlan szabályok sokkal fontosabbak és trükkösebbek azoknál, amik jól láthatóak, és amik írásba vannak foglalva.

Hogy mi történt? Sok minden. Először lelkes voltam, aztán elhittem, hogy bármit elérhetek, és én alakíthatom a szabályokat. Jól indult, úgy tűnt megtaláltam az utam, és lett célja a munkámnak is.

Sajnos, több okból, sok minden elég hamar megváltozott, és mielőtt igazán megvalósíthattam volna az álmaimat, egytől egyig darabokra törték őket.

Pofára estem, nem is kicsit. Én is hibáztam, mások is. Legfőbb bűnöm azt hiszem mégis az lehetett, hogy naivan álltam hozzá a dolgokhoz, és kevésbé akartam észrevenni a realitást.

Nem akartam elfogadni az íratlan szabályokat, és nem hallgattam az ösztöneimre. Hinni akartam, hogy amit ígértek nekem az lehetséges, és enyém lehet a mindenség.

Nem így lett. Viszont sokat tanultam az esetből. Talán a legfontosabb tanulság az, hogy ha lehetséges, számunkra kellemetlen, lehetetlen, vagy különösen nehéz helyzetekben őrizzük meg a méltóságunkat.

Nagyon nem mindegy hogyan megyünk tovább.

Bizony. Ha el is esünk, jó, ha meg tudjuk őrizni a méltóságunkat, és képesek vagyunk továbbmenni.  Bármi történjék is, szerintem ez fontos.  Továbbmenni, sosem feladni, koronát igazítani és megoldást keresni.

 

Ahogy egy nálam tapasztaltabb ismerős mondta egyszer: nem az a lényeg, hogy mi történt veled, az a fontos, hogy tudsz továbblépni, hogyan tudod megoldani a helyzetet.

Ha valami tanulsága volt a 2016os évnek, akkor szerintem ez az. Nem nagyon hiszek az nagy újrakezdésekben, de abban igen, amit Nietzsche mondott: ami nem öl meg, az megerősít.

Szóval ezt kívánom minden olvasómnak, nektek is: legyetek erősek, bátrak, és ha el is estek, csak igazítsátok meg a koronátokat, és menjetek tovább! Csak ez számít!